Τη Δευτέρα 18 Μαΐου στις 20:00, το Ωδείο Athenaeum φιλοξενεί μια ξεχωριστή μουσική σύμπραξη τριών δεξιοτεχνών.
Η Σοφία Νεφέλη Κωτσοπούλου (φλάουτο), η Μαργαρίτα Σούκα-Σίμου (όμποε) και η Χρύσα Γρένδα (πιάνο)
ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα πλούσιο πρόγραμμα που υπόσχεται να μαγέψει το κοινό.
Η βραδιά θα περιλαμβάνει έργα σπουδαίων συνθετών, όπως οι:
- J.N. Hummel: Εισαγωγή, Θέμα και Παραλλαγές για όμποε και πιάνο
- F. Poulenc: Σονάτα για φλάουτο και πιάνο
- E. Bozza: Τρία κομμάτια για φλάουτο και όμποε
- M. Dring: Τρίο για φλάουτο, όμποε και πιάνο
- W.G. Still: Μινιατούρες για φλάουτο, όμποε και πιάνο
Τοποθεσία: Αίθουσα “Λούλη Ψυχούλη” Athenaeum Ωδείου,
Κορινθίας 6, Αθήνα (Αμπελόκηποι)
Κρατήσεις: 6989860520

