Ο Γεράσιμος Χοϊδάς διδάσκει πιάνο και τσέμπαλο για πολλά χρόνια, στο «σπίτι του» το Ωδείο Kodály και στο Athenaeum Ωδείο.
Ο πιανίστας και τσεμπαλίστας Γεράσιμος Χοϊδάς έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους πιο πολύπλευρους Έλληνες ερμηνευτές πληκτροφόρων οργάνων. Με σπουδές στην Ελλάδα (Δίπλωμα πιάνου με Άριστα παμψηφεί και Α’ βραβείο, Ανώτερα Θεωρητικά-Δίπλωμα Φούγκας με Άριστα) και στο εξωτερικό (Master και μεταπτυχιακό στο τσέμπαλο στο Lemmensinstituut και τη Βασιλική Μουσική Ακαδημία της Αμβέρσας) ειδικεύθηκε στην ιστορικά τεκμηριωμένη ερμηνεία στο πιάνο και σε όργανα εποχής (τσέμπαλο, κλασικό και ρομαντικό φορτεπιάνο).
Εδώ και πολλά χρόνια είναι γνωστός στο ελληνικό κοινό για τις χαρακτηριστικές του ερμηνείες και ρεσιτάλ που περιλαμβάνουν συνεργασίες με κορυφαίους μαέστρους, σολίστ και τραγουδιστές, εμφανίσεις με ορχήστρες και σολιστικές εμφανίσεις στο πιάνο, τσέμπαλο και φορτεπιάνο. Τα τελευταία χρόνια διευθύνει το σύνολο μπαρόκ μουσικής Ensemble 1619 με μουσικούς και τραγουδιστές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει εμφανιστεί με όλα τα κορυφαία μουσικά σχήματα της χώρας μας (Καμεράτα, Κρατική Ορχήστρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης, Συμφωνική Ορχήστρα ΕΡΤ κα) στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σημαντικές στιγμές στην καριέρα του Γεράσιμου Χοϊδά περιλαμβάνουν τη Μουσική Προσφορά και την Τέχνη της Φούγκας του Johann Sebastian Bach (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2008, Γερμανική Εκκλησία Αθηνών 2005 και 2019), τα κοντσέρτα για τσέμπαλο του Johann Sebastian Bach (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 2020). Με τέσσερα διαφορετικά πιάνα εποχής, ο Γεράσιμος Χοϊδάς παρουσίασε σειρά από 22 τραγούδια και έργα για σόλο πιάνο, με την διακεκριμένη σοπράνο Φανή Αντωνέλου (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 2016).
Εκτός από το σύγχρονο πιάνο, ο Γεράσιμος Χοϊδάς εμφανίζεται με τα ιστορικά πληκτροφόρα όργανα της συλλογής του που είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα. (Γερμανικό και Γαλλοφλαμανδικό τσέμπαλο, ρομαντικό φορτεπιάνο Pleyel) Το 2020 προστέθηκε στη συλλογή ένα κλασικό φορτεπιάνο, αντίγραφο πιάνου της εποχής των Μότσαρτ και Μπετόβεν (Anton Walter, Βιέννη 1792), κατασκευασμένο από τον κορυφαίο οργανοποιό ιστορικών πιάνων, Paul McNulty.
Παράλληλα με την καλλιτεχνική του καριέρα, διδάσκει ακόμα μουσική δωματίου και ερμηνεία σε τραγουδιστές. Προσκαλείται τακτικά σε σεμινάρια και master classes σε όλη την Ελλάδα. Η διδασκαλία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή του και καταλαμβάνει μεγάλο μέρος της κάθε ημέρας του. Διδάσκει μαθητές κάθε ηλικίας και πιστεύει ότι η σχέση της μουσικής με το παιδί πρέπει να καλλιεργείται από την προσχολική ηλικία. Έτσι, η τάξη του περιλαμβάνει «φυτώριο» μικρών μαθητών αλλά και τελειόφοιτους σπουδαστές διαφόρων εθνικοτήτων. Μιλά με άνεση 4 γλώσσες. Από το 1997 έχει δώσει πτυχία και διπλώματα σε πολλούς σπουδαστές που διακρίθηκαν για τη δεξιοτεχνία και την φαντασία των ερμηνειών τους.